Wednesday 3 August 2011

Match ups Basic / "Beillesztőke"

I have already shared two photoes of Barni playing with this. Now he is able to play with it on his own, he even names some of them.


Korábban már láttatok képet Barniról, amint ezzel a játékkal játszik, de akkor még inkább csak pakolászta őket. Mostanra már elég ügyes ahhoz, hogy jópárat be tud tenni egyedül a helyére. Sőt, mondogatja is, hogy melyiken mi van. Persze, csak én értem:-)
Hadd hívjalak egy játékra, csak titeket, magyar nyelvűeket:
Ha szeretnél te is egy ilyen játékot, hagyj egy üzenetet itt a bloggeren, és megnyerheted az Örömhír Alapítvány által felajánlott játékot! Ha megosztod a blogomat ismerőseiddel, külön bejegyzésben jelezd, hogy dupla eséllyel indulhass. Karina vagy Barni húzza majd ki a nyertes nevét aug.15-én!

5 comments:

  1. Sziasztok! Mi nagyon szeretnénk ilyet, meg a nyerés örömét átérezni. Rendszeresen olvaslak, de még nem kommenteltem. Jó babavárást is kívánunk!

    ReplyDelete
  2. Én is jelentkeznék a játékra!

    Judit

    ReplyDelete
  3. Sziasztok! mi is ahitozunk:) es nagyon koszonjuk az osszes ingyenes oldalt, amit ajanlatkent kapunk. mar joparat hasznositottunk es ajanlottuk angolozoknak.

    ReplyDelete
  4. Húha, már elmúlt aug.15... Ma megejtjük azt a bizonyos sorsolást!

    ReplyDelete
  5. Végre megtörtént a sorsolás, decek lett a nyertes. Gratulálok!!!!
    VISZONT: a jó hír az, hogy a másik két hozzászóló is kap ajándékot! Csak győzzétek kivárni... helymimi, megírnád nevedet és címedet a lillaficsor kukac gmail.com-ra? köszi! Juditét tudom a múltkori sorsolásról:-)

    ReplyDelete