Tuesday 27 September 2011

GF cake with coconut filled with coffee cream / Kávékrémes kókuszos

Just in Hungarian at the moment:-(

A kókuszos süti zserbóval és kevert mákossal egy tányéron. Háttérben joghurttorta.


Nagyon kedvelt sütink ez a kókuszos, amit én mindig keményítővel csinálok, így gluténmentes is... Sajnos képet most nem találok róla:-( Majd pótolom... - Találtam, pótoltam!
A recept hozzá:

Kókusz szelet

7 tojásfehérjéből habot verünk, belekeverünk
25 dkg cukrot,
5 evőkanál lisztet vagy 3 evőkanál kukoricakeményítőt,
25 dkg kókuszreszeléket
Zsírozott, lisztezett tepsiben sütjük.

Töltelék:
7 tojássárgáját elkeverünk
5 dl tejjel,
15 dkg porcukorral és
3 lapos evőkanál keményítővel,
majd krémet főzünk belőle.

Kihűlés után hozzáadunk 20 dkg vajat,
3 kanál feketekávét és
1 cs. vaniliáscukrot
Jól összekeverjük, a kihűlt tésztára kenjük.

Csokimázzal bevonjuk:
15 dkg csoki
15 dkg vaj

2 comments:

  1. Szia! Nagyon szépen köszönöm, igazán kedves vagy. Mentem is.
    Klassz a blogod, és a gyerekeid nagyon édesek. :)))

    Petra
    www.reformkorikonyha.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Szívesen. Remélem, ízleni is fog, ha egyszer megcsinálod:-)
    Szerintem is édesek:-D

    ReplyDelete