Saturday 19 October 2013

Könyvek, amiket melegen ajánlok családoknak

Books (in Hungarian) I love:


The story of an orphan boy - how he finds and sticks to God. I named my daughter after one of the main characters of this book

Nagy örömet okozott nekem a következő bejegyzés a Facebook-on:
"Mától kapható webáruházunkban a Sipi apó neveltje és a Vakrepülés!  Mindkét könyv ára 842 Ft, rendelés esetén 2-3 napon belül szállítani tudjuk."

Személyes kapocs fűz mindkettőhöz:
Sipi apót Nagymamám könyvespolcán találtam anno, egy ősrégi könyv volt. Kislány korom óta újra és újra elolvastam, és innen kapta Karina a nevét is :-) A régi könyvre én hívtam fel a Wesley kiadó figyelmét, akik gyorsan ki is adták :-)
A Vakrepülést pedig én fordítottam... Eredeti címe: Flying blind (Frank Peretti)

Mindkettő ára 842 ft, megvásárolhatók a Filologosz webshopban.


No comments:

Post a Comment