Friday 12 April 2013

EC / Zsebes kocka

At last!! You can buy homemade educational cubes in Hungary from Detti!

cselekvéses kártyákkal az új oktató kocka
Régen kinéztem én már magamnak az oktató kockákat, sőt sikerült egyet varratnom is a nővéremmel, de nem találtam olyat, akinek bármikor szólhatok, hogy bocsi, csinálj már nekem egy 10 centis kockát. Máig.
Ugyanis ma Detti megvarrta nekem az első kockát!!! Még én is csak képen láttam, de már ez is nagyszerű:-) A második is folyamatban van, ugyanolyan lesz, mint a 10 centis, csak kisebb. Az ovis feladatcsokrokban található dobókockák helyett szeretném ezt használni a grafikonkészítéseknél. Így csak beteszem majd az új kártyákat az oktató kockámba, és már játszhatunk is, nem kell mindig elkészítenem (és tárolnom) az új dobókockát.

ilyen kártyák nélkül - a színeket így is lehet vele gyakorolni

számokkal

Keresd meg annak a képét, aki a kockán felül látszik!

Hány éves Dominik?
 
A fent említett grafikonos dobókocka helyett...

Két kockával: keresd meg az összetartozó Bibliai házaspárokat / testvérpárokat. Itt még csak gyakoroltuk, hogy kik is tartoznak egy családba. Egyébként sincs még két kockánk... A bibliai családokat megnézheted itt!
Rengetegféle játékban használható, lehet gurítani, dobni, eldugni, kártyákat beletenni stb. Szóval nagyon sokrétű!




No comments:

Post a Comment