Thursday 14 April 2011

Easter cookies / Sütik húsvétra

For decorating... /Dekorálni...
We did try this one, but I did not have enough patience... We did about a dozen, and by then even I was bored. Karina gave up after about 5...
Kipróbáltuk ma, de Karina kb 5 én meg kb 12 után feladtam. Hogy a csudába lehet a szirmokat szép egyenesen megőrizni? Mondjuk eleve az egyszerűbbnek tűnőt választottam, a cukros vízbe mártást, és itt bizony a szirmok totál összeragadnak... Szóval nekünk ez nem jött be...
I love these...
 Magyar receptnek szerintem ez  jó lehet hozzá.
...and these...
... and these, especially the lambs...

For the frosting check out this! A sütikék bevonásához itt találtam receptet.

3 comments:

  1. Lilla, azért húztam át, mert sosem tudom kipróbálni, tényleg eláll-e olyan sokáig az ibolya...mindig elfogy egy héten belül. :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Tegnap szedtünk pár szál ibolyát, meg is mostuk, de -mint nagyon sokszor- közbejött más. Este jutottak eszembe csak az ibolyák. Használhatatlanok voltak addigra. Szóval elmaradt a kandírozás:-(

    ReplyDelete