Tuesday 8 March 2011

Cinderella / Hamupipőke Tot book

Karina loves princesses. I found this printable tot book when she was 4. As we have been learning reading too, I did some alterations: a, I wrote the numbers so that she practises with them, too. b, The colours part was not only reading but she had to find the pictures for the sentences. c, We used blue tack so that she can play with it again and again. This is why there are those ugly spots on the folders:-(

2010 januárjában, amikor először látta Karina.
Karina nagy hercegnő-rajongó. Elvégre is ő Király Karina :-)
Nagyon örültem hát, amikor már avgy másfél éve találtam ezt a nyomtatható tot book-ot. Mivel mi olvasni is tanulunk évek óta, kicsit megbuheráltam némely feladatot. a, A számokat betűkkel is leírtam, hogy a mennyiségek szóképét is gyakorolja. b, A színekkel nem volt feladat, csak olvasgatni lehetett. Én ezért Kézzel megírtam a kis könyvet és a képeket kinyírtam, hogy ő rakosgathassa be a megfelelő oldalra a hercegnőket. c, Blue-tack-kel (gyurmaragasztóval) dolgoztunk, hogy újra és újra játszhasson vele. Ezért olyan csúnya pecsétes a mappa:-(
Eszter megcsinálta magyarul, keresd nála Hamupipőkét!!

No comments:

Post a Comment