Friday 27 May 2011

Dot-a-dotting/Pöttyözés

Yesterday I made 13 jars of Strawberry jam without cooking, and today Karina helped me with sticking the tags on them. Meanwhile she did Maths, added the ones she had done and the ones not ready yet - they always gave 13 as a total:-) Still, I was happy she did this as her own idea...



 Barni is napping, and Karina is having a go with our new "dot-a-dot" window chalks. I printed her a slice of melon and a clown. She has done the dots (was not easy at all, even for this 5-year-old) and now she is searching for her paints to do the other parts.



She also worked with the magnets I just bought, she did different sequences.

Tegnap készítettem 13 üveg eperlekvárt (főzés nélkül!!), Karina ma felragasztotta a korábban már említett Urban-eve féle cimkéket. Közben matekozott: mindig számolta, hány üveg van: összeadta a már készeket a még cimke nélküliekkel. Csak úgy magától kezdte ezt. Örültem...

Később megtalálta az asztalomon az új "dot-a-dot" ablakkrétát. Nyomtattam neki egy szelet dinnyét és  egy bohócot. A pöttyöket a pöttyözős festékkel megcsinálta, most festi a többi részt.

Aztán megengedtem neki, hogy játszon az új mágnesekkel. Szabályjátékot kezdtem, aztán ő is talált ki magától új szabályt.

3 comments:

  1. Jó ez a pöttyöző!
    Mágnesért most megyek,ugye az is Tescós?

    Hogy csináltad a főzés nélküli lekvárt?

    Judit

    ReplyDelete
  2. Igen, Tescós minden.
    Lekvárreceptet beírom föntre, úgy látom, érdekel többeket:-)

    ReplyDelete
  3. Külön bejegyzésbe írtam

    ReplyDelete