Saturday 16 April 2011

Frosting / Sütik díszítéséről

Soft Sugar Cookies
2/3 cup shortening
2/3 cup room temp butter (I use salted)
1 1/2 cups sugar
2 eggs
2 teaspoons vanilla
2 teaspoons baking powder
1 teaspoon salt
3 1/3 cups AP flour

Frosting...
1/2 cup shortening
4 1/2 cups powdered sugar (I didn't sift *gasp*)
1/4 cups + 2 Tbsp milk
1 t. vanilla

You can find a tutorial here. Looks amazing...


Puha édes keksz
2/3 csésze margarin
2/3 csésze szobahőmérsékletű vaj
1 1/2 csésze cukor
2 tojás
2 teáskanál vanília
2 teáskanál sütőpor
1 teáskanál só
3 1/3 csésze liszt

Máz

1/2 csésze margarin
4 1/2 csésze porcukor
1/4 csésze + 2 evőkanál tej
1 t. vanilla

Videón itt nézheted meg, hogy is csinálják meg az alapot a díszítéshez. Karinával megnéztünk jópár ilyen videót, nagyon tetszik nekünk. Elméletben... Gyakorlatban is ki akarjuk próbálni, e tuti nem vesszük fel videóra:-)))

Tegnap sütöttem egy adagot GM lisztből. Először totál kiakadtam, mert nagyon ragacsos volt a tészta, csak golyózni és ellapítani tudtam. A felülete is nagyon vacak lett. Az első adag után vendégek jöttek, így a többi adagot órákkal később csináltam. Akkor alá is fölé is tettem zsírpapírt, úgy kinyújtottam (ezt is egy videóból lestem el). Működött. Azt hiszem, jót tett a tésztának az állás.
Nagyra nőttek a  korongok, így csúnya lett, mert szinte egybefolytak. Következőben már sokkal távolabbra teszem a tepsiben őket.
Az íze nagyon jó!!!!
Folytatás itt.

No comments:

Post a Comment