Saturday 5 February 2011

Easter / Húsvét

It is still far away, but Eszter was asking us what use we can make of Kinder egg containers, and I remembered a good teaching material I had downloaded from  1+1+1+=1
You can buy the set of eggs from here
We have teaching material for something similar to this in Hungarian for those who don't speak English.
 Eszter kérdezte, hogy mire jók a kinder tojások műanyag tojásai. Azt írtam neki, hogy én húsvétkor használtam 10 darabot, a húsvéti történet elmeséléséhez. Magyarul ehhez ún. tanári kézikönyvet itt találsz. Nem tudom, ki írta az anyagot, én Barbarától kaptam. Köszönöm, hasznos volt, szerették a gyerekek a Bibliaórán!
Angolul is van tanári segédlet hozzá az 1+1+1=1 oldalon. Itt édes kis nyomtatható képeskönyvet is találsz!
Persze nálunk az összes tojás sárga volt, és a benne lévő kis dolgokat is én keresgéltem össze, nem olyan gyönyörűek voltak, mint ha megvettem volna őket készen

5 comments:

  1. De jó!
    Van a blogomon valami neked...

    ReplyDelete
  2. Anna, nagyon kedves vagy a díjért, köszönöm!!!

    ReplyDelete
  3. Carissa oldalán megtalálható az általam lefordított könyvecske magyarul, majd felteszem az elérhetőséget, csak rettenetesen gyenge a netünk,napok óta ezen kínlódom.

    ReplyDelete
  4. Eszter, nagyon jó lesz, köszi!

    ReplyDelete