Wednesday 9 February 2011

Pollyanna

I have always loved the book, and was keen to find a well adapted movie. This is what I found. I bought it to my brother for his wedding, but we have watched it several times since. I have made a ppt with words from this movie, I will upload it soon.

 Az élet játéka c. könyv régi kedvencem. Azóta már folytatása is jelent meg. Gimis koromban egy órás színdarabot betanultunk a könyvből összevágott részekből, és előadtuk vagy 10 helyen, többek közt Bodajkon, a baptista ifitáborban. Én voltam Pollyanna:-) Azóta sem tudok kilépni maximálisan ebből a szerepből. Azt hiszem, ez mondjuk nem baj...
Donát esküvőjére kerestünk jó filmfeldolgozást a könyvből, akkor találtam ezt. Ficsórné Saroltáék közreműködésével sikerült megszereznem Amerikából. Sajnos csak angol nyelven elérhető egyelőre, de angolul tudóknak nagyon ajánlom!!
Karinám ma ezt nézte, onnan jutott eszembe, hogy feltegyem. Készült hozzá angol olvasástanító pp is, majd kifopozom és utána felteszem azt is.
Ui. Az említett könyv illetve folytatása, Az öröm játéka örök kapható a könyvesboltokban.

8 comments:

  1. Óóóó, én olyan régen keresem a folytatást!!!
    Hol kapható? Most voltunk Debrecenbe a múlt hét végén, de nem találtam. Igaz csak egy könyvesboltban néztük...

    ReplyDelete
  2. Kedves Lilla! A tvben adták valamikor ezt a filmet magyarul, fel is vettük, nagyon szerettük, kölcsönadtuk, azóta nincs meg. A lányaink kezdenek odaérni, hogy megnézhessék. Ha megtalálod magyarul én is szeretném kölcsönkérem. Köszönöm: Márti Hajdúszoboszlóról

    ReplyDelete
  3. Anna! Eztán ha könyvesboltban járok, nézem neked!

    ReplyDelete
  4. Márti! De örülnék, ha előkerülne! Ugyanez a film volt? Én is láttam már két vagy három Pollyanna feldolgozást, de egyik sem volt az az igazi. Ez szinte szó szerint a könyv... Ha tényleg ez volt szerinted, akkor megpróbálom keresgélni a neten. Melyik adón lehetett? Arra nincs emléked?

    ReplyDelete
  5. You can find some more photoes here: http://www.rolly.com/activate/pollyanna-144366
    Is anyone registered here? If I register, can I download the movie for free, or will they charge me for it?

    ReplyDelete
  6. ugyanezek a színészek játszották, mint a borítón, amit feltettél. fogalmam sincs melyik adón, legalább 6 éve, de lehet, hogy több is, még bagamérba laktunk.

    ReplyDelete
  7. http://www.port.hu/pollyanna/pls/fi/films.film_page?i_film_id=54051&i_city_id=3372&i_county_id=-1&i_where=&i_topic_id=2

    te tudod hol kell letölteni?

    ReplyDelete
  8. Sajnos nem:-( de már többeknél érdeklődtem reggel óta emailben:-)

    ReplyDelete