Monday 21 February 2011

Milk-allergy / Tejallergiásoknak

We have had problems with Barni's skin ever since he was born. By the time my milk stopped when he was 8 months old, we were certain that milk is no good for him. So we quit feeding him with anything that contains milk. Not easy, but I am learning. I am happy to find gastro-blogs that are suitable for us. There is a Hungarian lady Marietta whose blog I have just found. You can check it out if someone in your family lives without milk, too.
Briós - looks delicious to me!
Barni bőrével születése óta kínlódtunk. Szegénykémnek totál vörös, viszkető volt mindig. Mire abbahagyta a szopizást 8 hónaposan, rájöttünk, hogy a tej. Én pedig nem vagyok nagy tejivó, mégis, az anyatejen keresztüli kis mennyiség is sok volt neki. Azóta tejmentes diétán van. Süle Móni blogját már régóta olvasgatom, de ők tojásallergiásak is, mi meg azt, hála a jó Istennek, bírjuk. Ma viszotn egy játékra találtam nála felhívást, ami Mariettánál van. Megörültem, mert ő csak tej nélkül főz. Mától követem. Ha nálatok is van tejallergiás, látogasd meg a lányokat!

No comments:

Post a Comment