Monday 28 February 2011

Super Bible Heroes / Bibliai hősök

I have taught Super Bible Heroes several times to Sunday School groups, and it was always fun for both me and them. It is also good for family devotions.
Virág bejegyzéséről jutott eszembe, hogy megosszam veletek a Bibliai hősök anyagát. Ez volt életem első komolyabb fordítása kb 10 éve, nézzétek el nekem a hibákat! Biztosan van benne sok...
Annakidején az akkori bibliaköri csoportomnak fordítottam le. Azóta már sok csoportban "letanítottam". Alkalmas csoportos de egyéni feldolgozásra is, és jó családi áhítatra is.
Minden lecke 4 fő részből áll: Bevezető, Bibliaolvasás, Beszélgetés és Feladatok. A 8-12 éves korosztály számára legideálisabb, de adaptálható fiatalabb vagy idősebb gyerekek részére is. A gyűjtemény belső használatra szabadon nyomtatható, hiszen célunk az, hogy minél több magyar gyermek áldást nyerjen e munkalapok által.
Ha letöltöd az Örömhír Alapítvány oldaláról, jelezz vissza itt, kérlek!


Tartalomjegyzék:

Nóé bárkát épít
József ellátja élelemmel a népet 
Sámson kap még egy esélyt
Dávid legyőzi Góliátot
Nehémiás kockázatot vállal
Mária Jézus édesanyja lesz
József megmenti a gyermek Jézust
János, az útkészítő
Egy hívő százados
Máté hátat fordít régi életének
Péter a vízen jár
A szegény özvegyasszony
Mária Jézustól tanul
A kíváncsi Zákeus
Anániás követi Isten utasításait
Barnabás segít Saulnak
Lídia figyel Isten szavára 
Apollós elfogadja a segítséget 

8 comments:

  1. Letöltöttem, köszönöm.
    N

    ReplyDelete
  2. letöltöttem én is. Köszönöm

    ReplyDelete
  3. Szeretném megkérdezni, hogy a forrás megjelölésével feltehetném-e a következő oldalra a gyűjteményedet? http://gyermekmisszio.com/
    Kevés igényes magyar anyagot lehet találni a neten, és ezen az oldalon szeretnénk összegyűjteni őket egy helyre. Mi a vasárnapi iskolába haszná vettük a sorozatnak, de van akikhez még nem jutott el.

    Enikő

    ReplyDelete
  4. Igen, Enikő, sőt, örülünk is, ha így is eljuthat többfelé az anyag. Néztem az oldalt, jó lenne kicsit megtudni, kik is vagytok - írhatnátok egy Rólunk kategóriát:-)

    ReplyDelete
  5. Továbbítom a kérésedet. Nem tartom kizártnak, hogy lesz egy ilyen kategória is. Köszönöm szépen az engedélyt.
    Enikő

    ReplyDelete
  6. Enikő, látom, felkerültek a honlapra. Szuperül megcsináltátok, köszönöm!

    ReplyDelete
  7. Enikő, ha látod ezt - a linkek elavultak, cserélnem kellett őket. Légy szíves, te is cseréld! 'Rólunk' fül alakul? Még mindig nem tudom, kik vagytok :-)

    ReplyDelete
  8. Még nem töltöttem le, de majd mindjárt! Nagyon hasznos anyagok. Köszönöm szépen!

    ReplyDelete