Monday 10 January 2011

Education cubes / Zsebes kockák

I just read about these education cubes, and fall in love with the idea. Not that I know if/where I can find them here in Hungary... If anyone knows, please, send me a link! Unti then I just make lists of ideas...
According to http://www.educationcubes.com, 'In order to make your Education Cubes, you will need to purchase a set of photo blocks. These are soft, bright colored, 4x4x4 inch foam blocks covered with material. Each of the six sides has a clear pouch to slide in a photo'
Carise is using them:-) I hope I will, too...


Carise-nál láttam először ezeket a10x10 centis habszivacs építőkockákat, amiken zsebek vannak, így minden oldalra kártyákat tehetsz. Bármilyen témakörből válogathatsz. Ő itt betűket tett bele, és a kisebbik fiának lemásolni kell a betűt, a nagyobbiknak szavakat gyűjteni azzal a betűvel.
Ha valaki tudja, lehet-e ilyet venni Magyarországon valahol, legyen kedves velem tudatni! Azt is, magyarul hogy hívják ezeket:-)

Elneveztem! Mától kezdve ZSEBES KOCKA a neve :-)

6 comments:

  1. Lilla, én még nem láttam ilyen kockát, de szerintem ezt elég egyszerű házilag is előállítani, nem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Detti megcsinálta: http://lillaskids.blogspot.hu/2013/04/ec-oktato-kocka.html

      Delete
  2. Virág! Gondolom, hogy nem túl nehéz. Bár azért fóliás zseb is kell rá...Pont kérdeztem egy barátnőmet, ő meg tudná-e csinálni.
    De ha készen is kapható, valószínű, hogy olcsóbban kijönne:-)

    ReplyDelete
  3. Nekem is nagyon tetszik ez a kocka, be kellene szerezni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia. Végre beszerezhető nálunk is! Kukkants be ide: http://lillaskids.blogspot.hu/2013/04/ec-oktato-kocka.html

      Delete
  4. Egyelőre nem találok:-( Varratáson gondolkodom...

    ReplyDelete