Friday 21 January 2011

A favourite book of mine / Egyik kedvenc könyvem

Francine Rivers' Scarlet-Thread is one of my favourites.

The story of two women, centuries apart, who are joined through a tattered journal as they contend with God, husbands  - and even themselves – until they fall into the arms of the one who loves them unconditionally. When Sierra discovers the handcrafted quilt and journal of her ancestor Mary Catherine Murray, she finds that their lives are amazingly similar. Though the women are separated by time and circumstance and Mary Catherine endured the hardships of life on the Oregon Trail, many of the issues and problems they face are remarkably similar.  By following Mary Catherine’s example, Sierra learns to surrender to God's sovereignty and unconditional love.

Egyik kedvenc regényem, a Skarlátvörös fonál most akciósan kapható az Alexandrában!
A regény egy csodálatos házasság viszontagságainak megrendítő krónikája, amelyen azonban mindvégig átsugárzik a szerelem, a hit és az újrakezdés reményének mérhetetlen izgalma. A főhős, Sierra Madrid egy napló oldalain keresztül találkozik egykoron élt rokonával, Mary Kathryn McMurray-vel, aki hasonló érzelmekkel és dilemmákkal küzdött a maga korában. A megsárgult lapú könyvecske segít nekik visszatalálni önmagukhoz és elveszettnek hitt boldogságukhoz. Francine Rivers édes-bús elbeszélése mindazoknak szól, akik hisznek abban, hogy a szerelem a lélekből fakadó erőből táplálkozik és képes arra, hogy a férfit és a nőt összekapcsolja egy életre. - DE ETTŐL SOKKAL JOBB, mint ahogy itt hangzik!

2 comments:

  1. Kedves Lilla, véletlen idekeveredtem a gyereketetőről. Én tavaly hallottam Francine Riversről és számtalana könyvét olvastam. USA-ban élek, tehát angolul olvastam. A másik az, hogy láttam, hogy követed az ötösikrek blogját. Ismerem őket, épp ma megyek hozzájuk. Üdvözlettel, Andi

    ReplyDelete
  2. Én is olvastam jó pár könyvét angolul, szeretem az írásait. Magyarul sajnos csak 3 könyvét találtam eddig... Karen Kingsbury nagy kedvencem még. Ismered őt is? Tőle összesen egy van csak magyarul, egy karácsonyi novelláskötet.

    ReplyDelete