Monday 28 March 2011

Cars / Verdák

I have already blogged about Carisa's Cars Tot book. I started putting together the actual tot book, and also checked out the additional Preschool pack. I have printed two sheets from there for learning about the shapes and colours. I have also added a sorting activity using Carisa's work. You can download these two pages from here.
As you can see, we did start our table work! We spent a few minutes sorting out the shapes. It was a success:-)
Later we watched Carisa's Letter A powerpoint show, and he was naming the apple again and again with the fisrt syllable. Thank you, Carisa. We are very blessed to have you!!




Már írtam korábban Carisa Verdás könyvéről. Kártyák formájában már régóta ismerkedünk vele, és mivel elkezdtem összerakni magát a könyvet is, nézelődtem, mivel egészíthetném még ki. Van ilyen gyűjteménye is Carisanak, ki is nyomtattam onnan két oldalt, ami a színek és formák tanulásához lesz nagyon jó. Kiegészítésként csináltam hozzá még két oldalt, amin a már meglévő képek kisebb változatai találhatók meg több példányban.
Délután leültünk tanulni. Kiváncsian nézte,mia  csodát csinál anya, hogy pakolássza a különböző alakokat, de aztán ő is nekiesett. Ne volt könnyű... Nehéz ugye felvenni csúszós asztalról a kártyákat... Aztán miért is nem lehet csak úgy akárhova pakolászni őket, ezt sem értem... De pár percet jól eljátszottunk. Aztán evés közben a gyümölcslevesben lévő meggynél, amikor mondtam, hogy it is the shape of a circle - odafordult a kisasztalhoz, ahol már rakosgattuk korábban a köröket!!! Összekötötte a kettőt!

No comments:

Post a Comment